SIAM (Service Integration and Management) bij ASICS Europe

SIAM (Service Integration and Management) bij ASICS Europe

SIAM is andere manier van kijken naar outsourcing, een methodiek om samenwerking tussen meerdere interne en externe dienstverleners te stimuleren.

Voor onze klant ASICS Europe BV is Promi betrokken geweest bij een programma om een SIAM (Service Integration and Management) ecosysteem neer te zetten. SIAM heeft als doel om integraal service management te realiseren tussen de dienstverleners van de IT afdeling, zodat zij maximale waarde kunnen leveren aan hun business. ASICS is nu volop bezig om het SIAM ecosysteem te implementeren.

Calvin Muller, één van onze professionals, heeft voor het inrichten van SIAM vanuit Promi zijn bijdrage geleverd op onder andere de volgende gebieden:

  • Programmaondersteuning;
  • Planning;
  • Communicatie met leveranciers en stakeholders;
  • Faciliteren van de samenwerking;
  • Betrokkenen SIAM Foundation gecertificeerd te krijgen.

Wil je meer weten over het concept SIAM? Bel Promi BV voor meer informatie.

Over de auteur

sveenstra administrator

Geef een reactie